19. veebruari infohommik: mida teeb virutaalassistent?

0.00

Ootame teid 19. veebruaril kell 13.00 – 13.30 HammerHub kontorihotelli infohommikule “Mida teeb virtuaalassistent?”. Infohommikul räägib virutaalassistent Jane Salu lähemalt oma tööst ning vastab kuulajate küsimustele.

Infohommikul osalemine on TASUTA, kuid osalemiseks palume teil end registreeruda (lisage toode ostukorvi ja täitke registreerimisvorm).

 

Kirjeldus

Oled mõelnud, mis imeloom see virutaalassistent ikkagi on? Tule ja osale HammerHub kontorihotelli infotunnil ning saa vastused kõigile oma küsimustele!
 
Virutaalassistendi teenus kogub Eestis aina enam populaarust, kuna see võimaldab säästa ettevõttel nii raha kui aega ning pakub klientidele tuge just siis kui nad seda vajavad. Paraku on selgunud, et paljude ettevõtjate jaoks on tegu siiski veel natuke võõra teemaga ning virtuaalassistendi teenus tekitab palju küsimusi. 19. veebruaril kell 13:00 räägib HammerHub kontorihotelli virutaalassistent Jane Salu lähemalt oma tööst ning vastab kuulajate küsimustele seoses virtuaalassistendi teenusega.
 
Virtuaalassistentide kliendid on väga erineva tausta ja vajadustega. Näiteks on neid, kelle jaoks on õige info leidmine internetist liiga keeruline või ajamahukas kui ka neid, kes küll armastavad oma kliente tohutult, kuid lihtsalt ei naudi e-kirjadele vastamist või suhtlemist sotisaalmeedia kaudu. Samas puutuvad virtuaalassistendid oma töös kokku ka ettevõtjatega, kes hea meelega turundavad kõike oma organisatsiooniga seotut ise, kuid kaotavad sära silmist, kui peavad tegelema arvehalduse, lepingute koostamise või dokumentide arhiveerimisega. Sage juhus on ka see, kui kliendid on lausa tuhandeid mõtteid sellest, kuidas oma äri arendada ning ta teab täpselt, kuidas oma eesmärke saavutada, kuid selleks peab ta lihtsalt mõned oma ülesanded ära delegeerima.
 
Osalemine on TASUTA, kuid osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.
etEesti
en_USEnglish etEesti